Den rigtige hjælp på det rigtige tidspunkt er afgørende, når man står midt i arbejdet. Det er derfor, vi lægger vægt på at have branchens bedste service og support. Vores erfarne medarbejdere sidder klar ved telefonen, hvis du har brug for hjælp eller vejledning og kan ofte hjælpe dig hurtigt videre via TeamViewer.
Vores telefoner er åbne i dagtimerne mandag til torsdag: 8.00 - 16.00 og fredag 8.00 - 15.30.
Kontakt:
Supporttelefon: 8820 8703
E-mail til supporten: support@geoteam.dk
Vi har vores eget serviceværksted på kontoret i Ballerup. Her serviceres både Trimble landmålingsudstyr og Trimble udstyr til præcisionslandbrug. Vores serviceteknikere er autoriseret af Trimble og har mange års erfaring i at servicere og reparere udstyret.
Langt de fleste reparationer kan klares fra dag til dag, da vi har et stort lager af reservedele, og vi arbejder hårdt for at du ikke skal undvære dine instrumenter længere end højst nødvendigt.
Geoteam YouTubekanal med vejledninger og guides
Trimble Access YouTubekanal
Med en Serviceaftale er du sikker på, at dit udstyr altid fungerer, som det skal og vi hjælper dig med service eller reparation af dit udstyr, hvis uheldet skulle være ude.
Med en Hotlineaftale får du hurtig og kompetent support.
Vores konsulenter holder sig ajour med den nyeste viden, og på vores hotline sidder altid en specialist klar til at besvare spørgsmål.
I langt de fleste tilfælde kan vi hjælpe dig med det samme. Hvis vi mod forventning ikke straks kan løse problemet, vender vi tilbage inden for 24 timer på hverdage
Abonner på vores nyhedsbrev og modtag seneste nyt fra Geoteam